Mnóstwo branż jest zagrożonych z powodu nieustannej epidemii koronawirusa. Również salony beauty, zajmujące się stylizacją 💇♀️ włosów czy 💅 kosmetyką, mogą odczuć finansowe straty z powodu wprowadzanych obostrzeń. Ale mamy na to wyjście!
To wyjście może okazać się krokiem ku rozwoju Twojego biznesu. Promowanie własnego salonu przez internet, wsparte odpowiednią technologią może przyciągnąć Tobie nowych, chętnych klientów. Z pomocą 🤖 wirtualnego asystenta jakim jest chatbot, możesz przykuć ich uwagę własną marką na bardzo długo.
Od czego powinieneś zacząć?
👉 Będąc właścicielem salonu fryzjerskiego lub kosmetycznego i przewidując możliwość wejścia kolejnych obostrzeń, pierwszym ważnym krokiem powinno być uruchomienie kampanii marketingowo-reklamowej w internecie.
Jednak założenie fanpage’a czy strony internetowej to za mało aby wyróżnić się wśród innych. Potrzebujesz wsparcia zarówno technicznego, jak i merytorycznego.
💡 Chatbot może być do tego stworzony. 💬 Odpowiada on na pytania wielu ludzi, informuje ich o obowiązujących ofertach, a nawet doradza. Wszystko to odbywa się za pomocą konwersacji. Dobrze zaprogramowany bot zachęca użytkownika do stałego i skutecznego kontaktu z Twoim zakładem.
▶ Z botem możesz uatrakcyjnić własny salon, w kwestii:
- prezentacji ofert – swoje kosmetyki albo fryzury możesz za pomocą bota ukazywać w ciekawy sposób, za pomocą konwersacji. Klienci będą widzieli co faktycznie możesz im zaoferować, przez co będą mniej uprzedzeni.
- jakości przekazu – bot, który wchodzi z klientami w konwersacje, zachęca swoimi komunikatami do wgłębienia się w oferty jakie proponujesz. Dzięki temu klienci zaczną częściej zwracać uwagę na Twoje usługi.
- dostępności – wirtualny asystent czyli chatbot, jest do użytku w każdym, możliwym czasie. Z jego pomocą można umówić wizytę u fryzjera albo w kosmetycznym salonie, w dowolnym czasie. Ponadto, będzie można się dowiedzieć każdorazowo wszelkich, pożądanych informacji.
Jakie atrybuty ma chatbot?
📲 Świadczenie klientom usług wymaga mobilności i dyspozycyjności na jak najlepszym poziomie, aby grono klientów się nie zmniejszało. Bot w Twojej codziennej pracy będzie przydatny z uwagi na cztery cechy charakterystyczne:
- ⌛ aktywność przez 24/7 – boty mogą prowadzić konwersacje z użytkownikiem o każdej porze. Twój potencjalny klient, chcący się dowiedzieć o Twoich ofertach, otrzyma błyskawicznie odpowiedzi na pytania, bez względu na porę.
- ℹ informacyjność – boty są opracowane głównie w celach informacyjnych. Dlatego telefoniczne lub mailowe korespondencje, w celu udzielenia odpowiedzi, staną się niepotrzebne.
- 💬 bogactwo zwrotów – boty nie ograniczają się do przekazywania informacji. Potrafią ją uatrakcyjnić aby lepiej się przyjęła wśród ludzi. W warunkach konkurencji, silnej walki o klientów, bot wyróżni Twoją markę, uatrakcyjniając ofertę.
- 🎯 elastyczność – narzędzia bota można dostosować do każdych potrzeb każdej organizacji, niezależnie od grupy docelowej. Pod względem komunikacyjnym i jakościowym, bot doprowadza konwersacje i transakcje do perfekcji, w dowolnym czasie. Nie wypala się jak np. pracownik obsługi klienta po setkach rozmów telefonicznych.
Make marketing great again!
Twój zakład kosmetyczny lub fryzjerski nie musi odczuć strat z powodu koronawirusa. Korzystając z bota możesz w tym momencie wyróżnić się z konkurencji i jeszcze więcej zyskać finansowo – jeśli tylko podejmiesz odpowiednie kroki. Tym krokiem będzie właśnie wdrożenie chatbota w swojej strukturze. Funkcje bota mogą sprawić, że Twój biznes będzie miał ponowny okres świetności.
Skontaktuj się z nami na: kontakt@botmarketing.pl, a odezwiemy się do Ciebie, umówimy się na niezobowiązującą konsultację i wspólnie opracujemy chatbota, który usprawni Twój salon.
Dyskusja na temat tego post