fbpx
  • Ogólnie o Botach
  • Marketing
  • Aktualizacje na Facebooku
BotMarketing
  • Strona Główna
  • Konsultacje Marketingowe
  • O nas
  • Kontakt
No Result
View All Result
BotMarketing
  • Strona Główna
  • Konsultacje Marketingowe
  • O nas
  • Kontakt
No Result
View All Result
BotMarketing
No Result
View All Result
Home Marketing

Chatbot dla branży beauty 💁‍♀️

Eryk Hałas przez Eryk Hałas
4 listopada, 2020
w Marketing
Artykuł na:3minut czytania
0
Chatbot dla branży beauty 💁‍♀️
20
VIEWS
Udostępnij na FBUdostępnij w TweeciePrześlij artykuł mailem

Mnóstwo branż jest zagrożonych z powodu nieustannej epidemii koronawirusa. Również salony beauty, zajmujące się stylizacją 💇‍♀️ włosów czy 💅 kosmetyką, mogą odczuć finansowe straty z powodu wprowadzanych obostrzeń. Ale mamy na to wyjście! 

To wyjście może okazać się krokiem ku rozwoju Twojego biznesu. Promowanie własnego salonu przez internet, wsparte odpowiednią technologią może przyciągnąć Tobie nowych, chętnych klientów. Z pomocą 🤖 wirtualnego asystenta jakim jest chatbot, możesz przykuć ich uwagę własną marką na bardzo długo.

Od czego powinieneś zacząć?

👉 Będąc właścicielem salonu fryzjerskiego lub kosmetycznego i przewidując możliwość wejścia kolejnych obostrzeń, pierwszym ważnym krokiem powinno być uruchomienie kampanii marketingowo-reklamowej w internecie. 

Jednak założenie fanpage’a czy strony internetowej to za mało aby wyróżnić się wśród innych. Potrzebujesz wsparcia zarówno technicznego, jak i merytorycznego.

💡 Chatbot może być do tego stworzony. 💬 Odpowiada on na pytania wielu ludzi, informuje ich o obowiązujących ofertach, a nawet doradza. Wszystko to odbywa się za pomocą konwersacji. Dobrze zaprogramowany bot zachęca użytkownika do stałego i skutecznego kontaktu z Twoim zakładem.

▶ Z botem możesz uatrakcyjnić własny salon, w kwestii:

  • prezentacji ofert – swoje kosmetyki albo fryzury możesz za pomocą bota ukazywać w ciekawy sposób, za pomocą konwersacji. Klienci będą widzieli co faktycznie możesz im zaoferować, przez co będą mniej uprzedzeni.
  • jakości przekazu – bot, który wchodzi z klientami w konwersacje, zachęca swoimi komunikatami do wgłębienia się w oferty jakie proponujesz. Dzięki temu klienci zaczną częściej zwracać uwagę na Twoje usługi.
  • dostępności – wirtualny asystent czyli chatbot, jest do użytku w każdym, możliwym czasie. Z jego pomocą można umówić wizytę u fryzjera albo w kosmetycznym salonie, w dowolnym czasie. Ponadto, będzie można się dowiedzieć każdorazowo wszelkich, pożądanych informacji.

Jakie atrybuty ma chatbot?

📲 Świadczenie klientom usług wymaga mobilności i dyspozycyjności na jak najlepszym poziomie, aby grono klientów się nie zmniejszało. Bot w Twojej codziennej pracy będzie przydatny z uwagi na cztery cechy charakterystyczne:

  • ⌛ aktywność przez 24/7 – boty mogą prowadzić konwersacje z użytkownikiem o każdej porze. Twój potencjalny klient, chcący się dowiedzieć o Twoich ofertach, otrzyma błyskawicznie odpowiedzi na pytania, bez względu na porę.
  • ℹ informacyjność – boty są opracowane głównie w celach informacyjnych. Dlatego telefoniczne lub mailowe korespondencje, w celu udzielenia odpowiedzi, staną się niepotrzebne.
  • 💬 bogactwo zwrotów – boty nie ograniczają się do przekazywania informacji. Potrafią ją uatrakcyjnić aby lepiej się przyjęła wśród ludzi. W warunkach konkurencji, silnej walki o klientów, bot wyróżni Twoją markę, uatrakcyjniając ofertę.
  • 🎯 elastyczność – narzędzia bota można dostosować do każdych potrzeb każdej organizacji, niezależnie od grupy docelowej. Pod względem komunikacyjnym i jakościowym, bot doprowadza konwersacje i transakcje do perfekcji, w dowolnym czasie. Nie wypala się jak np. pracownik obsługi klienta po setkach rozmów telefonicznych.

Make marketing great again!

Twój zakład kosmetyczny lub fryzjerski nie musi odczuć strat z powodu koronawirusa. Korzystając z bota możesz w tym momencie wyróżnić się z konkurencji i jeszcze więcej zyskać finansowo – jeśli tylko podejmiesz odpowiednie kroki. Tym krokiem będzie właśnie wdrożenie chatbota w swojej strukturze. Funkcje bota mogą sprawić, że Twój biznes będzie miał ponowny okres świetności.


Skontaktuj się z nami na: kontakt@botmarketing.pl, a odezwiemy się do Ciebie, umówimy się na niezobowiązującą konsultację i wspólnie opracujemy chatbota, który usprawni Twój salon.

Tags: beautyBotChatbotChatbotyfryzjerkosmetykamodaPorady Pandemicznesalon kosmetyczny
ShareTweetSend
Previous Post

Jak chatboty wspierają branżę e-commerce?

Następny

9 powodów dlaczego powinieneś wdrożyć chatbota na Facebooku

Artykuły Pokrewne

Chatbot w obsłudze klienta – większy zysk za mniejszy wysiłek!
Marketing

Chatbot w obsłudze klienta – większy zysk za mniejszy wysiłek!

przez Eryk Hałas
23 listopada, 2020
0

Czy wiesz, że aż 60% osób woli prowadzić konwersację online z chatbotem podczas kontaktu z firmą? Realia te są na...

Czytaj dalej
9 powodów dlaczego powinieneś wdrożyć chatbota na Facebooku

9 powodów dlaczego powinieneś wdrożyć chatbota na Facebooku

10 listopada, 2020
Chatbot dla e-commerce

Jak chatboty wspierają branżę e-commerce?

4 listopada, 2020
Chatbot dla restauracji

Chatboty na ratunek restauracjom

4 listopada, 2020
Customer Experience – czym jest zarządzanie doświadczeniami klientów?

Customer Experience – czym jest zarządzanie doświadczeniami klientów?

3 listopada, 2020
Następny
9 powodów dlaczego powinieneś wdrożyć chatbota na Facebooku

9 powodów dlaczego powinieneś wdrożyć chatbota na Facebooku

W czym chatboty są lepsze od ludzi?

W czym chatboty są lepsze od ludzi?

Dyskusja na temat tego post

  • 76 Like'ów strony

Recommended

9 powodów dlaczego powinieneś wdrożyć chatbota na Facebooku

9 powodów dlaczego powinieneś wdrożyć chatbota na Facebooku

10 listopada, 2020
Koniec botów na Facebooku? Nowe ograniczenia unijne dla Europy

Koniec botów na Facebooku? Nowe ograniczenia unijne dla Europy

10 grudnia, 2020
Jak asystent głosowy ułatwia codzienne życie?

Jak asystent głosowy ułatwia codzienne życie?

7 grudnia, 2020
Chatbot dla e-commerce

Jak chatboty wspierają branżę e-commerce?

4 listopada, 2020
Kim jest asystent głosowy i do czego służy?

Kim jest asystent głosowy i do czego służy?

4 grudnia, 2020
Narzędzia służące do monitorowania pracy zdalnej

Narzędzia służące do monitorowania pracy zdalnej

22 grudnia, 2020
Czy chatboty zabiorą ludziom miejsca pracy?

Czy chatboty zabiorą ludziom miejsca pracy?

28 grudnia, 2020
Jak chatboty pomagają pracownikom?

Jak chatboty pomagają pracownikom?

23 grudnia, 2020
Narzędzia służące do monitorowania pracy zdalnej

Narzędzia służące do monitorowania pracy zdalnej

22 grudnia, 2020

Kategorie

  • Aktualizacje na Facebooku
  • How To
  • Marketing
  • News
  • Ogólnie o Botach
  • Zarządzanie
  • Strona Główna
  • Konsultacje Marketingowe
  • O nas
  • Kontakt
  • About
  • Advertise
  • Privacy & Policy
  • Contact

© 2020 botmarketing.pl | Automate sp. z o.o.

No Result
View All Result
  • Homepages
    • Home – Layout 1
    • Home – Layout 2
  • Reviews
  • How To
  • Apps
  • Devices
  • Games

© 2020 botmarketing.pl | Automate sp. z o.o.

Ta strona używa ciasteczek.